Unek-Unek Rismayanti

^ ISTIKHARAH CINTA ^

Bismillahirrahmaanirrahiim….


Ya Allah jika aku jatuh cinta,

Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada mu, agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaimu..


Ya Muhaimin..

Jika aku jatuh cinta izinkankah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu, agar aku tidak jatuh ke dalam jurang nafsu


Ya Rabbana..

Jika aku jatuh hati jagalah hati ku padanya agar tidak berpaling pada-Mu


Ya Robbul Izzati..

Jika aku rindu..

Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalan mu


Ya Allah..

Jika aku menikmati cinta kekasih Mu janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir Mu


Ya Allah..

Jika aku menikmati cinta kekasih Mu jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada Mu..

0 komentar:

Followers